Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2006 16:00 - Много сме, силни сме !!!
Автор: 11minuti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2199 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Започнах поредното си излияние тук като коментар към предния ми постинг, вдъхновена от коментарите Ви и от кореспонденцията ми с geo :).

Разсъждавам по въпроса и осъзнавам, че това де факто е най-съвременния начин /явно, успешен/ за тозмоз на "доминиращия" мъж над "крехката" жена. Казвам най-съвременния, защото всички сме запознати с историята и с перипетиите, през които е минало женското ни съсловие докато стигне момента, в който да е на равни позиции с мъжете.

Явно, проблемът е, че се справяме добре. Искаше ми се да съм по-скромна, но не мога да не кажа в някои случаи се справяме дори и по-добре. Защото все пак сексапилът помага навсякъде :) 

Спирам да разсъждавам по въпроса - започвам да ставам крайна май!?


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. ariadna - Давай, душа!
29.06.2006 16:05
Не само че не си крайна, ами и още може! Пък и скромността не е едно от качествата, които се радват на голям успех в днешно време.
цитирай
2. bobitu - Според мен,
29.06.2006 17:30
просто не си случила на хора. Аз например НИКОГА не бих се държал непочтително към красива, сексапилна, интелигентна и скромна жена. А иначе идиоти, колкото щеш. Хората, които се държат зле с красиви, сексапилни, интелигентни и скромни жени, се държат по същият начин и с красиви, сексапилни, интелигентни и скромни мъже. Ама няма проблеми. Ще се оправим. Нали?
цитирай
3. mona - Не спирай!
30.06.2006 09:50
Не си крайна, а и темата е доста актуална. Хубаво е да чуем повече мнения по нея (включително на мъже), за да си направим някои изводи - и ние, и те. Все се надявам, че това е някаква временна реакция на мъжката половина и че в някакъв момент ще приемат като нещо естествено равнопоставеността, и дори понякога превъзходството, на жената над някои от тях и нещата ще си дойдат на мястото.
цитирай
4. 11minuti - Е, ние ако сами не се оправим .. :P
30.06.2006 10:44
Да, определено не са всички мъже такива, това няма смисъл да го споменаваме дори и да се впускаме в обяснения как всеки е индивидуален и т.н. клишета.
Това е ясно!
Но тенденцията за момента е такава, каквато съм я описала в поста.

Борбата е безмилостно жестока
Борбата, както казват е епична ....

Лек ден на всички :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 11minuti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71184
Постинги: 14
Коментари: 115
Гласове: 468
Архив