Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2006 21:15 - Да излъчваш сексапил .. значи ли това, че нямаш душа ?
Автор: 11minuti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7179 Коментари: 21 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не мога да разбера аз ... 

Както казва Габи - аз ли съм тъпа или животът е такъв ... :((

Излъчвала съм сексапил .. Ами да взема да си отрежа единия крак, едната ръка и да си извадя едното око и дано да спра да го излъчвам тоя пуст сексапил.
В повечето случаи само ми пречи май.
Кара хората да ме гледат все едно съм неодушевен предмет - боли ...
Защо мислите, че нямам душа? Защо мислите, че докато говоря спокойно и виждам погледа, който опипва тялото ми, не крещя с всички сили, че не искам това? 
Искам друго ................



Тагове:   душа,


Гласувай:
1



1. anahata - Скъпа:)
11.07.2006 21:28
Сексапила ще си го излъчваш дори и след всичките тези ампутции - той е с друг произход:)
Ами пердаши ги втора чакра хората, нали виждаш, че на всяка крачка все това провокират у нас - медии, реклами, шоу бизнес.
Явно средата, в която ти се налага да се движиш ( а изглежда нямаш голям избор да я смениш) е такава, за което съжалявам:(
Но я се огледай около себе си - сигурна съм, че не всички те гледат по този начин.
цитирай
2. shanel - Излъчвай си го...)
11.07.2006 21:57
Няма нищо лошо да излъчваш сексапил... напротив... ставаш Желан/а. Бъди такава каквато си... онези поглези, които те опипвот винаги ще ги има... така, че си живей живота и бъди такава каквато СИ!!! :)
цитирай
3. viki02 - Минутке,
11.07.2006 22:16
мисля, че си права! Все едно да мразя маслини, а те да ми ги пъхат в устата насила. Или кюфтета. Просто невъзпитани хора, които те насилват. Поредното насилие! Въпрос на възпитание е да се съобразиш с чувствата и желанията на околните. Достатъчно е един такъв и цял ден може да ти погнуси! Ако някои се молят за капчица внимание (съзерцаване, пожелаване...), трябва ли на мен да ми го натрапват, ако не го искам!
Няма оправия! НЕ се мрази, защото са нахални, ако ще си агресивна - към тяхното лошо възпитание, не към твоето вълшебно тяло, МОЛЯ!
цитирай
4. 11minuti - Благодаря Ви
11.07.2006 22:26
цяло богатство е, че съм тук ...
цитирай
5. nayka - от опит
11.07.2006 22:47
осявай хората, някои имат стойностна ценностна система, дори мъже.
цитирай
6. kableshkov - 00
11.07.2006 23:20
Съгласен съм с 1-вто изречение на anahata. Ако толкова си насъбрала, намери повод да съдиш някого за сексуален тормоз. А иначе ако искаш хората да спрат да те гледат като предмет, ампутацията си е приемлив вариант-нали все ще ти остане душата.
цитирай
7. mona - Не си ли им свикнала вече?
12.07.2006 00:07
Аз отдавна съм спряла да си тормозя съзнанието с мисли за хората, които ме оглеждат по този начин. Знам, че постоянно се случва, дори и на места и от хора, от които не очакваш. Какво от това. Ако мислиш, че не те приемат насериозно, не си права. Тези, които могат, те оценяват, въпреки погледите. Просто не могат да се спрат явно. А да излъчваш сексапил съвсем не е лошо. Напротив! Защо се тормозиш толкова?
цитирай
8. 11minuti - Да свикна
12.07.2006 00:11
значи да се примиря. Не мога, просто съм такава, нали написах в постинга и за кучката, всичко това е свързано.
Просто на моменти ми дотегва ...
И трябва за го излея, за да се пречистя.
цитирай
9. mona - Не да се примириш
12.07.2006 00:27
Никога не бих те съветвала да правиш нещо подобно. Просто приеми, че наистина излъчваш сексапил и това е нормалната реакция на 99% от противоположния пол (а също и на някаква част от нашия пол, случвало ми сее :)) и не го приемай толкова навътре. Можеш дори да се забавляваш с тази тяхна слабост (защото е слабост), аз го правя, когато съм в настроение за това.
цитирай
10. viki02 - минутка
12.07.2006 01:00
Мисля, че не ние трябва да се принизим, а те да потърсят равновесие. Затова не можеш да се примириш. Ако някой греши, това не си ти. ДА, те ти дължат уважение, и защо да не го изискваме от тях? Нямаме ли това право? Как мислиш?
цитирай
11. sashetu - Мило...
12.07.2006 01:52
живота е такъв и повечето хора са такива, че външността .. секса... са станали .. толкова важни... неща...
А сексапила.. излъчвай си го, някой ще види това, което си ти всъщност.. :-)
Lofe te
цитирай
12. gazza - с(_)(_)>
12.07.2006 03:36
Ей, никой не те насилва.Просто ти правят комплименти и предложения с очи.Така всъщност по леко се живее...предполагам.
P.S.
Може ли една по - подробна снимка, за да знам за какво говоря:)))))Please!!!
цитирай
13. shiva - Сладурчета,
12.07.2006 08:40
Не знаете колко наболял проблем е това на жените в днешно време...!
Работя със 7 мъже и само още една колежка. До преди една година дори бях сама с тях. Ужасно трудно ми беше да свикна, че когато им говоря/или те на мен не ме гледат в очите, а малко по-надолу :(. Продължават и до днес, но аз май свикнах вече - не ми прави впечатление....
цитирай
14. velvet - Не свиквай,
12.07.2006 09:27
а игнорирай! Не ги брой за хора, а за вещи, при това грозни, и нещата ще са малко по-леки! Само дето ще изисква доста усилие...
цитирай
15. viki02 - Само едно допълнение
12.07.2006 09:46
СВЕТЪТ Е ТАКЪВ, КАКЪВТО СИ ГО НАПРАВИМ!
А от коментарите разбирам, че всички са се примирили и нямат изисквания - няма да има и постижения. Ако искаш добро, отстоявай си го! Май на никой не му стиска.
цитирай
16. 11minuti - такааа
12.07.2006 09:49
понеже постингът беше кратък ще довърша тук :)
Без да изпадам в подробности за работата ми ще кажа, че работя в мъжка фирма, имам и няколко колежки, все пак :)
С колегите съм се справила отдавна по тоя въпрос, когато направят нещо, което не ми харесва ги скастрям веднага - случва се и да се обърка човек :)
Но в общи линии те ме познават, а и на работа съм доста строга - друг човек съм.
И естествено, че се забавлявам, Мона :)
И действително, в контакта с клиенти или партньори на фирмата, сексапилът помага, не го отричам :)
Проблемът ми е по-скоро личен - и то е в това, че и мъжете в личния ми живот досега винаги са гледали на мен като на сексапилната Стейси ...
Затова казах и в постинга за кучката, че когато си и добра става още по-страшно ...
И когато ми се струпат малко повече дразнения откачам и започвам да се дразня и от другите.
Сигурна съм, че не съм сама с този проблем и затова го споделих с Вас :)))
Виж какъв диспут си заформихме само .....
Лек и успешен ден, милички ;)
цитирай
17. 11minuti - И малко коментар на коментарите Ви :)
12.07.2006 10:06
Вики02 уважение имам, дори и да е привидно - не ме интересува какво говорят хората :) това поне съм го надживяла. И да имаме право да изискваме уважение от тях, стига те да са способни на такова ;)
Газза, по-лесно се живее, но нали знаеш, че еднообразието писва, случвало ми се е да ходя като "дете изтърсаче", когато ми писне тотално, решава проблема за момент :)
Велвет, повечето хора са просто слаби психически и тялото им подчинява разума - те му робуват - какво повече да кажем за тях ..., а да проблемът е, че на повечето така им добре - защо трябва да се замислят и да си усложняват живота ...
цитирай
18. gazza - с(_)(_)>
12.07.2006 10:25
Българинът си има поговорки за всичко.
"Хубавият кон и под скъсания чул си личи".
цитирай
19. 11minuti - а анонимните са ми любими
12.07.2006 10:30
толкова е лесно, просто натискаш "изтрий" :)))
цитирай
20. bgtrener - :)
21.07.2006 15:35
Ами какво можеш друго да очакваш от хора на които денонощно им се набива в главата SEX... Във всичко това е подтекста, вече почти не се вижда реклама без подсъзнателно да се набива в главите на хората , че е съвсем естествено и както се хранят когато им се преиска, така и могат да... А знаеш ли междудругото ,че обратната страна на медала също не е розова? Как мислиш се чувства мъж, който е гледан странно когато не проявява интерес към поредната къса фуста, която преминава покрай компанията, и ти си единствената глава която не спазва равнението по мацката..? Това си е общество с промити мозъци! Общество което е решило ,че любов и секс са едно и също.
цитирай
21. sigrina - Ехх
03.08.2006 14:17
сродна душице, дай да направим една организацийка - Жените срещу природата :Ь
Какво да се прави... и аз така се чувствам:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 11minuti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71218
Постинги: 14
Коментари: 115
Гласове: 468
Архив